tirsdag den 6. september 2011

Velkommen på bloggen

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få åbnet den her blog om mine favoritkager: Cupcakes.

Jeg opdagede cupcaken for et års tid siden og fandt hurtigt ud af, at jeg åbenbart har talent for at pynte de små fine kager.

Hver gang jeg laver dem til venner eller familie, bliver jeg spurgt til metoder og opskrifter, så nu har jeg besluttet at samle det i denne blog, sammen med inspiration til andre som vil kaste sig ud i at lave de små kunstværker.

Jeg er først for nylig gået igang med at arbejde med fondant, mest blomster, men jeg er sikker på jeg hen ad vejen udvikler mig i den retning også.

Jeg bruger selv meget inspiration fra diverse sites på nettet og finder billeder og opskrifter. Jeg glæder mig til at dele min hobby med jer og håber I finder inspiration her på min blog.

Her er mine allerførste cupcakes som jeg lavede til min mødregruppe. Jeg fik supergode og positive kommentarer fra dem og de var med til at jeg synes det kunne være sjovt at fortsætte med at lave cupcakes.
Jeg havde ikke nogen muffin-forme, så jeg har her foldet noget bagepapir og stukket ned i formen, det fungerede fint og jeg synes det gav kagerne en lidt rustik fornemmelse.

Hende her kalder jeg for Icequeen og man skal nok være mere end almindelig glad for frosting for at kunne indtage hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar