torsdag den 29. september 2011

Hjemmelavede cupcakeholdere

Nogle gange kan man bare ikke få det man gerne vil have, så må man lave det selv. Jeg har ledt efter nogle cupcakeholdere med filigran, men enten er det noget værre plasticpladder eller også koster de 75 kr. for 12 stk.. Det er jo ikke til at leve med. Så fandt jeg et tip på nettet til hvordan man laver dem selv, så her er de:



Jeg har bare købt sånogle mellemlægstallerkener hos Panduro (man kan sikkert finde dem billigere et sted). Så har jeg klippet kanten af og limet den sammen i rette størrelse - håber jeg da.

De er lidt småskæve og forskellige i størrelsen, sådan er det jo med håndlavede ting, nu må jeg se om det duer når jeg skal til at bruge dem! Men det var noget billigere - 34 stk. for ca. 50 kr. plus lidt lim og noget nørkle-tid. Og så kan man jo få dem i sølv og guld, så blir' der lidt bling-bling.

Det er noget andet end f.eks. her hvor de koster 260 kr. for 50 stk. (ex. porto!):
http://www.prettychicblog.dk/2009/08/7cupcake-dekorationsforme/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar