lørdag den 18. februar 2012

Fastelavns mini-cupcakes

Så kan de der rasleunger godt komme an i morgen. Der er blevet lavet mini-chokolade cupcakes til den store guldmedalje i dag. Jeg har helt ondt i lænden af at stå op og pipe frosting på dem, hehe. Der er forsvundet nogle stykker til husets beboere, men vi kan godt klare nogle hold udklædte unger tror jeg.


Det er en en chokolade-minicupcake med hindbærfrosting, blåbærfrosting (lilla..), citronfrosting og vanillefrosting. Håber de der unger synes det er et hit, for jeg gider sq ikke også bage boller! 

Fastelavn er mit navn, 
boller vil jeg have. 
Hvis jeg ingen boller får, 
så laver jeg ballade. 


Boller op, boller ned, 
boller i min mave, 
hvis jeg ingen boller får, 
så laver jeg ballade. 


Svar: 
Boller små kan I få 
så i bliver glade, 
men så vil jeg ikke ha´ 
I laver mer ballade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar