mandag den 21. september 2015

Masha & Bjørnen

Det her var en af dem hvor, når jeg får forespørgslen så går jeg lige i stå et øjeblik og tænker "hvordan mon man gør det" - men så synes jeg det er superspændende og så siger jeg ja til opgaven uden at tænke nærmere over dét..

En sød kollega spurgte om jeg kunne lave en kage med Masha og Bjørnen som tema, for det elsker hendes lille Elliot. Jeg googlede en masse og Pinterest er et godt sted at finde inspiration til kager og så kom der den her ud af det:


Mennesker er bare det sværeste af modellere - hvilket er årsag til at alle Frostkagerne har en kunstig Elsa på - men jeg tog udfordringen op med Masha. Hun blev ikke perfekt, men mine børn kunne genkende hende (uden bjørnen og uden at jeg havde sagt noget), så jeg tænker hun må gå an. 

Bjørnen var sjov at lave, selvom det tog en evighed at lave hans pels - se lige hans kløer og hjerteformede næse <3 Så var det egentlig bare de to der skulle være på kagen, MEN så skrev min kollega at de blev lidt flere gæster end først aftalt og jeg havde set det lille træhus på Pinterest og det valgte jeg så at brug en masse tid på at lave og det var så hyggeligt! Jeg synes det blev smaddergodt og det blev en af de få kager hvor det gør en lillesmule ondt i hjertet når den forlader køkkenet ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar