fredag den 18. september 2015

Minions!

Yay jeg fik lov at lave en minion! Jeg gik lige og håbede på at der var nogen der ville have en minion-kage, for jeg synes de er så sjove og tossede og så skulle to søskende holde fødselsdag - en dreng og en pige - og de kunne kun blive enige om en minion-kage, så det fik jeg lov at lave til dem. Indholdet er den fantastiske chokoladekage med vanillecreme.



Den er bygget op af 3 kager og så betrukket med fondant. Arme og ben, briller og hat er ren fondant. Jeg overvejede i lang tid om jeg skulle male brillerne med spiselig sølvmaling, men risikoen for at det bare kom til at se sjusket ud var for stor, så jeg valgte at lade være. Mine piger synes han var fantastisk og jeg var da lidt ked af at se ham forlade køkkenet, men nok meget godt han gjorde, jeg tror ikke jeg kunne skære i ham ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar