mandag den 30. marts 2015

Blomsterhaven

Her er en kage inspireret af den allerførste festkage jeg lavede. Den var til min venindes dreng, som har et kompliceret og hårdt sygdomsforløb - jeg ville gerne sige "bag sig" - men det fortsætter desværre.

Denne gang var anledningen dog Sarahs 5 års fødselsdag og hun skulle have 15 piger på besøg til at fejre hende, det gjorde de så med den her:


Selve kagen er en chokoladekage lagt sammen med en chokoladecreme og dækket med en grøn royal icing (æggehvideglasur). Under blomsterne er en grøn smørcreme og brønden er fondant med piping-gel og glimmer i, så det ligner at der er vand i. 

Jeg havde lige glemt hvor lang tid det rent faktisk tager at lave alt det pynt! Men det er jo hyggeligt og resultatet blev godt synes jeg, så jeg gør det da nok igen næste gang ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar