tirsdag den 24. marts 2015

Bamserne på arbejde

Denne dåbskage har voldt mig en del søvntab. Det tog mig en evighed at finde på formatet (skulle den være rund, firkantet, to lag, tre lag, skæve lag, what what?!) - så skulle der have været baby og barnevogn på, men efter hårdnakket at have arbejdet på barnevognen i dagevis, måtte jeg smide den ud og erkende jeg ikke kommer til at bruge en barnevogn i fondant på kagen. Det bliver en anden gang! Til gengæld blev de her bamser bare så gode og så blev det bamserne der måtte lave kagen færdig og tage med til fest.



Jeg endte med chokoladebunde dryppet med cointreau, og så en hvid chokolademousse og en hindbærmousse i lagene. Jeg er lidt træt af hvid fondant, så jeg har farvet den ivory og det passer faktisk så fint til den her, synes jeg.

Close-up af bamsefesten:

Bamsemor og baby er kommet med en fin gave

Ham er er ved at sætte det sidste tal fast

Ups, der var alligevel lidt langt op ad den stige der

Pyh man kan godt blive træt af at lave en så stor kage.. Zzz ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar