onsdag den 30. december 2015

Jubilæum med managerspil

Min mand laver managerspil til hverdag - altså "Drømmeholdet" og så noget. Hvis du ikke kender det er du tilgivet :) I hvert fald havde firmaet jubilæum og selvom jeg OVERHOVEDET ikke havde tid, så følte jeg at jeg blev nødt til at give ham i hvert fald en lille kage med på arbejdet når der nu var en anledning og de i øvrigt skal både høre og se billeder af mine kage-kreationer uden som regel at få lov at smage noget.

Det var midt i bagedyst-feber-tider og jeg besluttede mig for at prøve med Livs' nøddebunde med saltkaramel, dog toppet med en limemousse af egen kreation og uden de lyse limebunde oveni. Det var en stor succes og de havde en god fest i det lille firma.


Her er opskriften på den fantastiske nøddebund. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar