søndag den 26. januar 2014

Den sødeste bamsebjørn

Lørdag skulle lille Liva Marie døbes og hendes mor havde ville fejre med en sød kage. Jeg havde frie "designhænder" men begrænset budget, så indholdet er meget simpelt. Jeg måtte sortere i mine 1000 ideer til en dåbskage, men da jeg stødte på ham her bamsebjørnen kunne jeg bare ikke stå for ham og så var det ham der kom med til dåben. :)


Klodserne er rene fondant-firkanter. Det er mit første forsøg på klodser og jeg må indrømme at jeg nok skal have nogle bedre værktøjer til det, for jeg var ikke helt tilfreds med ensartetheden af dem, men jeg synes de blev søde med bogstaverne på. 

Indholdet af kagen er udelukkende chokoladekage og en chokolade-smørcreme samt en hindbær/lime-smørcreme. Det er en bastant kage, man spiser nok ikke et stort stykke. 


Ham her stjal billedet til festen og var med til at ønske Liva Marie tillykke med dagen og dåben. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar