mandag den 9. september 2013

Williams robotkage

Nu er det efterhånden en tradition at William får en kage efter hans ønske (eller hans mors) i fødselsdagsgave. Denne gang var ønsket en robotkage og den kom til at tage sig sådan ud:


Jeg gik med mange overvejelser om en robotkage var en stor robot i oprejst form eller hvordan man kunne udfærdige en sådan, men jeg er altså bedst til fantasifulde detaljekager, så jeg kreerede i stedet denne her med mange robot-agtige detaljer, tandhjul og den lille 3d-robotfyr der holder 3-tallet med selskab ovenpå kagen. Jeg synes selv det blev ret godt! William sørgede for at score den lille robotfyr til sig selv inden nogle af de andre børn kunne komme til det, så alene dét var et hit ;) 

Indholdet var af samme skuffe som I tidligere har set med hindbær-creme og chokolademousse, som i LEGO-kagen

Og ellers er det fondantpynt hvor kun fantasien sætter grænser. 




Her er Williams andre kager: 
..fortsættelse følger ;) 

3 kommentarer:

  1. Åh, den er fin. Kan godt forstå han lige scorede den lille robot inden de andre børn kom : D

    VH Hanne/KunstnerKram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, jeg synes også den blev ret vellykket :) Jeg elsker børnefødselsdagskager!

      Slet
    2. Det gør jeg også. Jeg laver selv kager og jeg elsker også børnekager.
      Har to veninder med tre børn ialt, hvor børnene har fødselsdag lige op af hinanden. Så der har jeg travlt.

      VH Hanne/KunstnerKram

      Slet