tirsdag den 2. februar 2016

Pynter make-up på en kage?

Det vil nogen mene. I hvert fald hende der fyldte 11 år og skulle have den her til fest med tøserne!


Det er den gode chokoladekage som jeg og alle andre der prøver den elsker ;) Med lidt hindbærcreme i mellem lagene. Alt pynt er fondant. Den lille taske er også og den er fyldt med 11 lyserød glimmerhjerter.

Make-up'en skulle selvfølgelig være M*A*C eftesom det er snobbe-make-up'en over dem alle, som jeg ikke har råd til.. Og så er det unægtelig noget lettere at skrive M*A*C end L'oreal på en kage.. hehe.

Blonden på siden blev jeg lidt uvenner med. Det er længe siden jeg har arbejdet med blonder, men jeg kan altså godt - se selv her eller her. Men den her drillede altså virkelig meget og blev slet ikke så pæn som jeg havde tænkt mig, men jeg er glad for helhedsindtrykket!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar