mandag den 16. november 2015

Buschaufførens fødselsdag

Buschaufførens kone var ikke i tvivl da hun skulle bestille kage til den store fest. Han skulle have linie 26.



Oprindeligt ville jeg have lavet en hel bus med hjul og det hele, men da jeg fik lagt bundene sammen, kunne jeg se at dels det bløde indhold (2 slags mousse) og dels kagens størrelse, ville gøre at den ville blive alt for ustabil og alt for stor til de 50 gæster. Så det blev en lidt lav én af slagsen, men heldigvis faldt den i god jord alligevel.

Vidste du godt en (HT)/Movia-bus kan se ud på virkelig mange forskellige måder! Jeg håber jeg ramte rigtigt og de var i hvert fald meget meget glade for kagen til festen.

Indholdet er lyse (drømmekage)bunde dryppet med cointreau, knuste makroner lagt ovenpå og så chokolademousse og hindbærmousse drysset med lidt frysetørret hindbær som smagsforstærker. Der skulle selvfølgelig flag på bussen til fødselsdagen og så er jeg blevet lidt mere modig med chokolade-tekst, så det er der på toppen af bussen.

Så hils hvis du kører med Calle i linie 26 :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Gemalen og en virkelig god idé at lave så flot en buskage :-)
    God weekend fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  2. Den var rigtigt flot Lise, og lækker smag.
    Knus fra Calle.

    SvarSlet