mandag den 27. juli 2015

Minecraft II

Jeg VED det godt, jeg sagde jeg ikke ville gøre det igen efter firkanthelvede..

Men jeg kan jo ikke sige nej altså og så har jeg fundet en måde at komme udenom firkanthelvede, og faktisk med en bedre smag, så det er bar' dejligt! Derfor sagde jeg alligevel ja (og har gjort det igen..) da næste forespørgsel på en Minecraft-kage kom. Her er ren chokoladekage, smurt op med chokolade-ganashe og dekoreret med minecraft-figuren (skin), creepers og div. dyr:



Lige da jeg så fødselsdagsbarnets' skin, tænkte jeg "åh, nej" for den var ret detaljeret og det er umiddelbart sværere at lave pigerne, men da jeg først var gået igang, var det ikke noget problem og hun blev faktisk meget sød synes jeg. Dyrene blev også gode men jeg endte med at tage den ene creeper af inden den blev hentet, da jeg synes kagen blev lidt overbefolket. "Nosen" er fødselsdagsbarnets kælenavn og kaldenavn i spillet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar