mandag den 23. maj 2016

Dåbskage med krone på

Her var en mor med helt specifikke ønsker til hvordan dåbskagen til lille Elvira skulle se ud. Jeg har fået billeder af alt fra dåbskagen til bordpynt og farveskala for festen. Heldigvis også et billede af hvordan hun godt kunne tænke sig kagen skulle se ud, så dét lavede jeg den efter.


Sutten og skoene synes jeg blev rigtig søde. Kronen drillede rigtig meget og jeg havde ikke rigtig noget den kunne tørre i for at få den rigtige form som jeg ønskede, så den laver jeg nok på en anden måde en anden gang, men det endelige resultat blev ret fint da. 

Indholdet er lyse bunde (drømmekage fra Arla, med lidt reduceret sukkermængde) tilsat ristede hasselnødder og i mellem lagene chokolademousse og passionsfrugtmousse. Heldigvis alt til familiens tilfredshed og de havde en god fest. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar