lørdag den 19. september 2015

Majas lyserøde fødselsdagsdrøm

Min gode kollega ville gerne overraske sin niece med en ægte lyserød prinsessekage på hendes fødselsdag. Hvis der er noget jeg har styr på er det da efterhånden prinsessekager, eftersom jeg selv har to prinsesser i huset, så det kunne både være en barbiekage eller en kage med f.eks. et diadem på - valget faldt på sidstnævnte så det her blev resultatet:


Niecen kan ikke lide traditionel lagkage, så valget faldt på den fantastiske chokoladekage jeg altid bruger. Det er så sjovt - hver gang jeg foreslår det for folk bliver de sådan lidt "arh, bare chokoladekage?" men når de så har smagt den, så er de i 7. himmel og kan ikke rose den nok. Jeg SAGDE det jo.. Lidt det samme skete her. Først blev niecen megaglad for sin kage, men udbryder så - jamen jeg kan jo ikke li' lagkage - og da hun så opdager det er chokoladekage og den ovenikøbet smager VILDT godt, var det hele jo bare en succes. 

Jeg SAGDE det jo.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar