lørdag den 19. september 2015

Da Olaf glemte sine kulstykker..

Mathilde havde fødselsdag og skulle ligesom rigtig mange andre små piger have en kage med Frost-tema! Jeg tør stadig ikke lave Elsa, så hun er fortsat en (meget populær) plastikdukke fra Bullyland , men jeg synes selv jeg efterhånden er blevet ferm til at lave Svend og jeg er rent ud sagt ved at være træt af at lave Olaf - mest fordi hans hår og arme er så skrøbelige.. Nu har jeg lært at lave adskillige ekstra til når de knækker af.. Denne gang gik det nok liiiige hurtigt nok med Olaf, for i samme øjeblik jeg står og skal aflevere kagen til Mathildes mor, kommer jeg til at se at Olaf mangler noget. Hans kulstykker ligger hjemme på køkkenbordet og glor. Ih.



Heldigvis kunne Mathildes mor ikke se noget galt med kagen og Mathilde tilgav mig med det samme, så alt vel. Indholdet er (som altid) den fantastiske chokoladekage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar