lørdag den 21. februar 2015

Hyldest til den tykke mave

Man har kun "lov" til at være tyk af én årsag, nemlig den her


Heldigvis har veninder til vordende mødre adopteret den der tradition fra USA hvor man fejrer den kommende baby (og mor) lidt før fødslen med gaver og ikke mindst - kage. Min første babyshower-kage var til min svigerinde for ikke så længe siden og med til hendes babyshower var en veninde, som så fandt på at glæde hendes anden veninde med den her.

Som det ses af farven er det en dreng der ventes. Indholdet af kagen er præcis det samme som til min svigerindes.

Det er så hyggeligt at lave de der kager, det minder måske lidt om da jeg ventede mine egne piger og så den lille babyfod og sidst men ikke mindst at man får lov at "designe" en kjole. Jeg vinder nok ikke nogen "fashion-forward" priser, men det er superhyggeligt og jeg håber den kommende mor blev ligeså glad for kagen som jeg var for at lave den til hende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar