tirsdag den 26. maj 2015

Fluttershy (MLP-kage)

Min datter fyldte 8 år for nylig og hun skulle selvfølgelig have en flot kage med i skole. Ønskerne til hvad der skulle være på ændrede sig dog dag for dag, så det var ret svært at lande på hvad der skulle være på den famøse kage. Dagen før endte vi dog med Fluttershy, fra My Little Pony og så skulle hun have dyrevenner rundt om sig.

Pyha, lidt af en udfordring hva', men hvad gør man ikke for poderne, så jeg måtte igang med det hele og så blev det til fluttershy, et par kaniner, en sommerfugl, en larve, en ugle og en lillebitte mariehøne! Indholdet er den gode chokoladekage som ungerne elsker og det meste blev da også spist af de ca. 25 unger i klassen.


Først efterfølgende faldt det mig ind at jeg nok skulle have lavet nogle flere små dyr, så der ikke blev uenighed i klassen om hvem der skulle have hvaffor nogle dyr, men jeg løb tør for tid og kom i øvrigt først i tanker om det om morgenen hvor hun skulle have den med, så der var ikke noget at gøre ved det og Amalie sagde da også at der ikke havde været uenighed om det, så måske behøvede jeg ikke bekymre mig så meget ;) 

Sidste år havde hun prinsessekage med. Første gang jeg skulle lave et diadem. Du kan se den her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar