onsdag den 13. august 2014

Rebeccas hund

Jeg elsker at lave kager til børn, det er så hyggeligt og man får lov at bruge sin fantasi og børnene begejstres over detaljer på en kage. Rebeccas mor ville gerne give hende en kage med hendes elskede hund Bella på "og så noget med en regnbue" til Rebeccas 10-års fødselsdag. Jeg har ikke før lavet en hund og slet ikke én der skulle ligne en bestemt hund, men det havde jeg jo heller ikke da jeg lavede hestekagen til Anna og det gik jo meget godt, så jeg tog imod udfordringen og så blev det til den her:


Indholdet er en klassens time chokoladekage lagt sammen med lidt jordbærmarmelade og smurt op med en vanillesmørcreme. Den kage slår aldrig fejl med ungerne og den var også populær denne gang. 

Bella er formet i fondant og malet sort der hvor hun nu skulle være sort og så har hun rødt halsbånd på. Regnbuen har fået en glitrende sommerfugl og står i skyer af smørcreme. Bella har fået sin madskål med kødben og en vandskål med "vand" af pipinggel i. Blomsterne fandt jeg på undervejs, jeg synes de blev søde.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar