søndag den 3. november 2013

Hello Kitty Kage

Min pige fyldte 3 år for nylig og vi holdt fødselsdag i går og så skulle Hello Kitty selvfølgelig med, for det er yndlings i øjeblikket og hvis man kan få lov at se Hello Kitty-tegnefilm hele dagen, så ville det være virkelig dejligt (not gonna happen). Inspirationen er fra Sugar High, som er mit idol indenfor sukkerfigurer, de er SÅ seje til det og desværre overhovedet ikke fra Danmark, så der er ikke chance for et kursus dér.

Nå men jeg synes lagkagen blev ret sød:


Jeg havde rester tilbage fra Smølfekagen, så fyldet er det samme, dog med lyse bunde. Ungerne spiste hver en Kitty, så de fik sukker nok. Jeg havde dryppet bundene med Grand Marnier, og da vi spiste den nogle timer efter jeg havde lavet den, synes jeg at jeg nok lige havde været rundhåndet nok med spritten, men i dag har vi spist rester og der var det lidt skarpe gået af, så den var rigtig god. Der er altså noget om det med at lagkagen skal man lave dagen før så den kan stå og trække lækker smag natten over. 


Min store pige har lavet bogstaverne, hjertet og 3-tallet, så vi hyggede sammen med at lave kagehalløj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar