tirsdag den 28. april 2015

Frost-kage, nu med slot


Det er altid sjovt at lave Frost-kager. Olaf er en udfordring, men han lykkes som regel og han er så hyggelig. I øvrigt bliver han tøsefornærmet hvis han ikke kommer med, så han er som regel at finde i nærheden af Elsa. 

Hvad skal man snart finde på? Jeg har efterhånden lavet nogle stykker af de her meget populære kager til små piger, der har Elsa som det store forbillede for tiden. 


Denne gang konstruerede jeg døren til Elsas isslot og så selvfølgelig "is" rundt om det øverste lag. Jeg kan godt li' pigerne får en individuel kage, men jeg synes det var lidt svært at finde på denne gang og jeg har i hvert fald én mere til om ikke så længe, så jeg må igang med at søge inspiration igen! 

Indholdet er den gode chokoladekage, med jordbærcreme og jordbærpuré imellem lagene. 



2 kommentarer: