lørdag den 8. marts 2014

Hawaii-kage


Cecilie blev 11 år og skulle fejres af vennerne fra klassen med en Hawaii-temafest. Hertil hører selvfølgelig Hawaii-temakage. 

Indholdet er den lækre mudcake-chokoladekage, da Cecilie kun kan li' chokoladekage. Den er opsmurt med en almindelig smørcreme med lidt lemoncurd før den er overtrukket med fondant og pyntet med figurerne. Sandet er bare rørsukker der er stødt lidt i morteren. Jeg skal øve mig lidt på ansigtet på hende havfruen der, det er supersvært, jeg har set nogle virkelig flotte nogen på nettet. Til gengæld synes jeg hawaii-blomsterne og blæksprutten blev rigtig god. 



2 kommentarer:

  1. hvor er den sød og jeg er helt vild med palme træerne, mvh Misbah

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Misbah, undskyld det sene svar. Tak for rosen, Jeg synes også det var sjovt at lave palmerne. Jeg var i øvrigt lige ved at ødelægge det helt da jeg skulle sætte kagen i bilen var uopmærksom i 1 sekund og kom så til at støde palmetræerne mod kanten af bilen *GISP* men det gik :)

      Slet