lørdag den 26. november 2011

Før julen går løs

Før I skal finde jer i jule-cupcakes en masse, så lavede jeg i dag den chokolade-cupcake fra tidligere (frosting to die for-indlæg). Jeg havde lavet nogle sorte fondant-blomster som skulle bruges som pynt på 'noget'. Jeg synes de blev smaddersøde.


Kagen blev desværre en lillesmule tør i det, så jeg må arbejde mere på at tweake ingredienserne. Frostingen er med smør, philadelphia-naturel og flormelis samt ca. 100 g frosne jordbær kogt ind med de skrabene vanillestænger, hvor jeg havde brugt vanillen i kagedejen. Der er en lillesmule baby-lyserød farve i for at få dem rigtig lyserøde, jeg håbede ellers på jordbærrene ville være nok, men det var de ikke.


Næste gang bliver der nok lidt mere julet, så er I advaret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar