tirsdag den 10. november 2015

Halloween-sjov

Ja nu er det allerede Mortens aften så halloween er jo for længst overstået, men i år fik jeg lov at lave en rigtig halloween-kage og så både cupcakes nogle "ulækre fingre" oveni også. Dét var sjovt!

Halloweenkage med heksebryg og edderkopper:


Edderkoppen voldte mig store problemer. Da jeg for 4. gang havde lavet edderkoppeben som så knækkede da jeg skulle sætte det sammen/løfte den/rette på noget, så opgav jeg det og så måtte jeg sætte "ståltråd" (kagetråd) i benene så de kunne holde formen og ikke knækkede og edderkoppefætteren kunne komme op på kagen. Jeg blev rigtig glad for det samlede resultat og det gjorde modtager også til halloween-fest.

Tilhørende cupcakes:



Til halloweenfesten medbragte vi nogle "klamme fingre" som vi stak ned i slikket til børnene. Det havde vi det mægtig skægt med. Både børn og voksne synes de ellers velsmagende småkager var megaklamme og flere nægtede at spise "neglen" (mandel).



Sidst men ikke mindst, chokoladekranier til de voksne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar