mandag den 5. oktober 2015

Dåbskage med verdens sødeste bamse


En gammel skolekammerat jeg ikke har set i så mange år at jeg ikke gider tælle efter, sagde pludselig hej og om jeg ikke ville lave dåbskage til hendes lille prinsesse og dét ville jeg selvfølgelig for dåbskager er så hyggelige! Hun forelskede sig i en jeg har lavet tidligere og ville gerne have den i stil med den bare der lige kunne snige sig en sommerfugl med, for det var der på invitationerne.

Indholdet er de lyse bunde som bare er Arlas drømmekage med lidt reduceret sukkermængde og så hindbærmousse og chokolademousse som her.

Jeg synes bamsen i hjørnet der nusser med sit nussetæppe blev megasød og Dagmars storebror blev da også ret forelsket i ham og ville have den med hjem :D Ret sikker på den er blevet spist nu dog..

Overtrækket er marzipan (20% mandler) og så er kanten crimpet. Alt pynt er fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar